ההסתה מחלחלת: התנכלות לדוכן תפילין בנס ציונה

    נתי קאליש 1 Comment on ההסתה מחלחלת: התנכלות לדוכן תפילין בנס ציונה

    זעזוע בנס ציונה: דוכן תפילין הותקף באנטישמיות בעיר. הדוכן הופעל על ידי תלמידי ישיבה צעירים כמידי יום שישי, הותקף על ידי עובר אורח לפני שעה קלה, שפגע וביזה את התפילין. תלונה הוגשה למשטרה

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פירות ההסתה: דוכן תפילין שהופעל על ידי תלמידי ישיבה צעירים כמידי יום שישי בנס ציונה, הותקף על ידי עובר אורח לפני שעות ספורות, אותו אחד פגע וביזה את התפילין הקדושות למרבה הזעזוע. הנערים הגישו תלונה במשטרה בתקווה כי הדין ימוצה וכי אותו אדם יבוא על עונשו.

    שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף יו"ר יהדות התורה: ‏"ההתקפה המזעזעת כנגד דוכן התפילין בנס-ציונה תוך ביזוי התפילין הקדושות היא חמורה מאוד. אני פונה לראשי האופוזיציה לפעול ככל יכולתם להורדת מפלס האיבה בקרב הציבור, לעצירת ההסתה כנגד מי שאינו חושב כמותם וכנגד ציבור שומרי התורה והמצוות. בימים אלו עלינו להתאמץ ולהרבות באהבת חינם."

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "ההסתה החמורה נגד ציבור שומרי המצוות מביאה שוב לתוצאות מזעזעות של אלימות נגד סממנים יהודיים. הפעילות של חב"ד ברחבי הארץ היא סמל לאהבת חינם, מול שנאת החינם המשתוללת. אני שב וקורא לראשי השמאל לעצור את רכבת ההסתה, פן יהיה מאוחר מידי".

    סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול בתגובה להשלכת ביצים לדוכן חב"ד בנס ציונה: "בימים אלו שאנו באבלות על חורבן בית המקדש שנחרב על שנאת חינם , כדי לתקן זאת עלינו להרבות באהבת חינם, כפי שעושים זאת כל השנה חסידות חב"ד בארץ ובעולם. ההסתה הקשה ברחובות הארץ של אנשי שמאל עושה בדיוק את ההפך, וגל מניחי התפילין רק הולך וגובר ופעולתם גורמת לכל אזרח שהיהדות במדינה חשובה לו, להתרחק מהם ומפעילותם המופרעת. שאף זורקים אבנים וביצים על הבית שבו הם גרים".

    סגן השר הוסיף וכתב: "כולי תקוה שרשויות החוק ישימו את ידם על אותו תוקף שביזה את קודשי ישראל. מצופה מראשי השמאל שיתעוררו כעת ויגנו את המקרה החמור, לפני שיהיה כבר מאוחר ותהיה זו חלילה בכיה לדורות"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אנשים אין להם פחד?זה תפילין קדושות.. השם יירחם